DVPP kurz - Digitální (on-line) marketing pro školy

DVPP kurz – Digitální (on-line) marketing pro školy

Digitální (on-line) marketing pro školy – možná jste četli náš článek z konce minulého roku 2019 – Digitální marketing pro školy. V tomto článku jsme se zmínili, že se připravuje nový akreditovaný DVPP kurz, který pravděpodobně nemá ve světě „vzdělávání pedagogů“ obdoby. Jde o zbrusu nové školení pro učitele/pedagogy, kdy vycházíme z našich více jak 8 let praktických zkušenosti s realizací digitálního marketingu a také více jak 4 leté zkušenosti vzdělávání digitálního marketingu ve firemní sféře.

On-line školení o digitální marketingu

V aktuální době, kdy se mohou realizovat akreditovaná školení DVPP pouze prostřednictvím on-line školení, jsme byli mezi prvními v této republice, kteří začali tímto způsobem školit – viz náš článek – První online školení ICT po kontrole MŠMT. Stekně tak i školení Digitální marketing pro školy bude realizováno touto on-line formou, která ničemu nevadí, i když je školení hodně zaměřeno na praktické aspekty digitálního marketingu, které ovšem probíhá v on-line světě, takže v podstatě místo promítání obrazovky na plátno se „promítá“ obrazovka lektora na obrazovky účastníků.

O čem tedy bude školení Digitální marketing pro školy?

Samotné školení je rozděleno do tří bloků, kdy první blok je věnován především celé šíři digitálního marketingu, kdy si vysvětlíme všechny vazby mezi jednotlivými částmi digitálního marketingu jako jsou:

  • SEM – Search Engine Marketing – nebo-li marketing ve vyhledávačích, který se dělí na další části:
    • SEOSearch Engine Optimazition – neboli optimalizace webových stránek pro vyhledávače jako je Google nebo Seznam
    • PPCPay Per Click – nebo-li jak na placenou reklamu v rámci systému Google Ads nebo Seznam Sklik
  • Sociální sítě – kde si probereme jaké jsou možnosti v rámci sociálních sítí jako je Facebook, Instagram, Twitter a případně další. A to jak z hlediska „správy“ tak i možnosti reklamy.
  • E-mail marketing – jak se správně v 21. století používá e-mail marketing a nemusí to být vždy pouze pro účely propagace, ale velmi často je i součástí „obstarávání“ zákazníků/klientů. Jak zvýšit jejich spokojenost prostřednictvím e-mail marketingu.
  • Webová analytika – důležitou částí je webová analytika, kterou si ukážeme prostřednictvím Google Analytics, který nám pomůže pochopit, jak funguje náš web a jak se na něm chovají naši zákazníci/klienti.
Digitální marketing pro školy on-line - ukázka struktury digitálního marketingu
Struktura digitálního marketingu

Takže první den (blok) se proberou po povrchu všechny tyto části a pak se následně ve druhém bloku (SEO a PPC) a ve třetím bloku (Sociální sítě, E-mail marketing a Webová analytika) podíváme hlouběji do jednotlivých témat.

V rámci toho školení Digitální marketing pro školy vycházíme jak z praktických znalostí prostřednictvím našeho digitálního studia VisionsLabs, které realizuje digitální marketing pro své klienty, tak i prostřednictvím zkušeností ze školení firemní klientely na Digitální-Marketer.cz . Díky tomu Vám můžeme také nabídnout rychlou analýzu vašeho digitálního marketingu (webové stránky vaší školy, aktivity na sociálních sítích a podobně) v rozsahu 1-2 strany A4 pro naše účastníky školení. Protože na co klademe velký důraz je praktičnost školení, samozřejmě, že se musíte naučit teoretický základ, ale vždy se snažíme ihned to přetavit v konkrétní rady v rámci vašeho případu.

Na otázku – Proč by školy měli řešit digitální marketing? – jsme se snažili odpověď již v předchozím článku.

Mezinárodní standard ECDL (ICDL)

Možná znáte mezinárodní standard pro digitální gramotnost ECDL resp. ICDL. Tak právě i tento standard má modul pro Digitální marketing (M17), na kterém jsme se při jeho lokalizaci podíleli a naše školení respektuje i tento standard, takže se snažíme držet mezinárodního standardu, který je pro tuto oblast definovaný.

Termíny školení DVPP – digitální marketing pro školy

Akreditované kurzy DVPP – Digitální marketing pro školy nabízíme ve variantách 8 hod, 16 hod a 24 hod – více si můžete přečíst na detailu kurzu. S tím, že Blok I (prvních 8hod) je velmi důležitý pro orientaci v dané problematice a další části (bloky) na něj navazují. Takže se můžete přihlásit na jakékoliv školení, ale přihlásit se na Bloky II. nebo Blok III. bez Bloku I. postrádá důležitou návaznost. Můžete se přihlásit na otevřené kurzy (termíny níže) nebo napsat e-mail DVPP@poc-sluzba.cz s požadavkem na školení na míru ve vaší škole.

Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Šablony DVPP pro MŠ a ZŠ, Šablony DVPP pro SŠ a VOŠ
Digitální marketing, Digitální technologie, E-mail marketing, , Google, Instagram, Online nástroje, Online výuka, PPC, SEO, Seznam, Sociální sítě, , Webová analytika

Archivy

První online školení ICT po kontrole MŠMT
On-line výuka Google Suite pro školy

Další podobné články